miercuri, 16 ianuarie 2008

Le Chef

Astazi am atins performanta de a prepara spaghete bolognese fara a avea reteta in fata. De menionat ca se numesc spaghete bolognese si nu spaghetti bolognese deoarece retea initiala a fost adaptata propriilr mele gusturi.
Este intr-adevar o performanta deoarece talentele mele culinare se situeaza in sfera de a sti sa fac aproape si oua prajite. Nu sunt genul care sa sufar de inanitie, dar nici nu ma omor cu gatitul.
So, dupa cateva incercari, chiar reusite, bineinteles cu reteta pe langa mine si cu ceva inovatii, azi am reusit sa ma bazez doar pe experienta si pe inspiratie. Ce pompos suna. :). Anyway, unicul meu critic a apreciat. Si criticul meu chiar se pricepe la gatit.
M-am simtit ca un burlac vero-vero cu un coleg de apartament, cu berea pe masa, tigara in scrumiera si telul in mana. Si ce poate sa le treca prin cap la doi burlaci decat comentarii misogine, de genul:"Frate, daca lasi doi barbati de capul lor, se descurca ei sa incropeasca ceva de mancare, dar daca lasi o femeie sa schimbe o priza, te-ai facut cu o creatza in casa." (nu se aplica "androginelor" asa ca nu dati :))

In episodul urmator - Spaghetti Carbonara - sau vedem adaptarea.

2 comentarii:

smurf spunea...

ahaha....sa inteleg ca stii sa faci si clatite?...if so....vreau o portie de clatite cu inghetata :D

ElSpoc spunea...

Cred ca ma descurc si cu clatitele, dar pe asta de unde ai scos-o ca nu am pomenit nimic de clatite.
Dar din pacate tocmai am ramas fara inghetata :)