luni, 29 septembrie 2008

Service Germanos = Incompetenta

Pentru inceput incompetenta, ca mai incolo se transforma in nesimtire.

Ca sa o luam de la inceput, obiectul in cauza este un Sony Ericsson K750i primit cadou. In ultimele lui luni de garantie se hotaraste sa capituleze. In timpul unei convorbiri s-a blocat. Si nu si-a mai revenit de atunci.
Bon. Il bagam in service. Adica la Germanos pe Regina Elisabeta. Dupa vreo luna imi trimit baietii un SMS ca e gata telefonul. Ma duc sa il ridic. Asta era prin martie. Dupa maximum 2 saptamani aceeasi buba. Pe la inceputul lui mai il bag iar in service. Si dupa alte 3 sapt iar primesc mesaj ca e gata. Ajung acolo, surpriza placuta, telefonul inlocuit. Cea neplacuta, inlocuit cu alt telefon vechi.
In mai putin de o saptamana a cedat. A inceput sa piarda semnalul treptat pana a crapat de tot. Am luat drumul deja cunoscut si il bag iar in service. Le-au mai luat cateva saptamani sa ii faca upgrade de soft. Si s-a ajuns in iunie.
Nu a durat mai mult de o saptamana pana sa piarda din nou semnalul de tot. Incep sa-mi pierd rabdarea. Bunul simt urmeaza in curand. Inapoi in service. De data asta ii spun celui care a receptionat telefonul ca vreau unul functional.
Si acum incepe nesimtirea. Dupa vreo luna nici un semn de la ei. Le fac o vizita. Pai stiti ca telefonul nu a venit, probabil l-au trimis la Sony Ericsson sa il schimbe si de aceea dureaza atat de mult. Ma rog.
Mai astept o luna. Ca sunt rabdator de felul meu. Si le mai fac o vizita. Surpriza, telefonul era la ei, dar nimeni nu avusese bunul simt sa ma anunte si pe mine. Si ca nesimtirea sa intreaca limitele, telefonul meu mai era si "Testat OK", adica eram eu bou si de fapt telefonul era in parametri. Rabdarea si bunul simt mi-a cam trecut si nu am putut sa ma abtin sa nu le laud competenta.
Acum, dupa ce a fost "testat OK" am mai asteptat 4 zile sa ii crape semnalul din nou.
Sunt curios daca nemulturea unui client o sa aiba vrun efect asupra departamentului lor de reclamatii. Daca nu testam si ANPC-ul.

To be continued...

2 comentarii:

ovi spunea...

si eu am lasat un telefon in service la ei , a trecut termenul maxim de 15 zile si nimic, am trecut pe la ei ,mi-au dat un nr. de telefon de la service, am vb cu ei si surpriza telefonul a fost trimis mult mai tarziu. Acum astept dupa ce o sa iau telefonul sa vad daca mai are aceleasi probleme. oricum sunt jalnici. Tu cum ai rezolvat pana la urma problema ?

ElSpoc spunea...

Pai cand m-am plictisit de luat telefonul din service la fel cum l-am dus am aplicat ultima varianta, ANPC.
A durat ceva dar intr-un final s-ar rezolvat.
Asa ca telefonul functioneaza si acum.
Oricum de atunci ocolesc Germanosul si intentionez sa o fac si pe viitor.
Oricum nu ai cu cine sa te intelegi. Abia dupa ce am apelat la ANPC, m-a sunhat cineva de la service-ul central.
Asa ca succes.