luni, 8 septembrie 2008

Experienta eMag

Am mai cumparat in trecut diverse chestii de la eMag si nu am avut prea multe surprize neplacute. Asa ca daca tot am gasit un WD Passport de 250GB la mare oferta, de ce sa nu profit.
Fiind in drumul meu, am dat vineri seara pe la ei. Pe site le aparea in stoc. Si ma duc la o tanti de aia care imi face favoarea sa bage nasul in calculator sa vada stocul.
"Este in depozitul central, maine dupa ora 14 daca ii faceti rezervare." Not cool, ca nu mai sunt in Bucuresti la ora aia. Las' ca-l iau din alte parti.
Mai pe seara imi revizuiesc planurile si ma hotarasc sa dau o comanda online, cu ridicare de la sediul lor, si astept sa ma sune astia sambata dimineata pentru confirmare. Si astept degeaba. Si sun eu.
"Buna ziua, am dat si eu o comanda online aseara, imi spuneti si mie cand pot sa ridic produsul?"
"Pai este in depozitul central, deci luni"
"What??? Si alea 6 ore de la comanda pana la ridicare de care vorbiti pe site unde sunt?"
"Pai e week-end si produsul e in depozitul central..." + car, mar, etc.
Sar capacele si plec in cautari. La finalul cautarilor m-am procopsit cu un Fujitsu Siemens de 500GB. Cu alimentare externa dar nu ma cramponam asa de mult pe portabilitate. Si l-am luat si mult mai ieftin decat Passport-ul.
Pe la 13.30 suna telefonul.
"Buna ziua, de la eMag. V-a sosit produsul."
"???????????????????" Are you shitting me?
"Nu multumesc, pastrati-l ca am cumparat de la altii."

Mi-a placut organizarea.

Niciun comentariu: