luni, 10 martie 2008

Noua Dacia Sandero



Cica am inceput sa evoluam la productia de masini.
Dacia-Renault a lansat de curand pe piata Dacia Sandero, urmatorul pas dupa Logan.
Design ceva mai elegant, incepe sa semene a masina de 2007 (nu chiar 2008).
Ceea ce nu prea reusesc eu sa inteleg e pretul. Se aude pe cai oficiale cum ca masinaria asta dotata cu toate alea ar ajunge la maximum 9.500 euro. Mda. Dubios.
Pai tot oficialii astia zic si ca o sa fie mai tare decat Loganul la capitolul siguranta si finisajele interioare vor fi de o calitate superioara. Loganul are 3 stele jumatate la testele NCAP. Adica 4 stele pentru Sandero asta ar fi acceptabil.
Deci sa reluam, Loganul, cu finsaje interioare in dulcele stil clasic romanesc, cu rezultate destul de dubitabile la crash-test, costa vreo 12.000 euro full-options.
Asta inseamna ca am evoluat serios in ultimii ani daca o sa reusim sa scoatem o masina mult mai sigura, mai aratoasa, mai calitativa si cu 2.500 euro mai ieftina.
Eu raman totusi destul de reticent, mai ales ca imi aduc aminte si ca Loganul, inainte de lansare, se numea "masina de 5.000 de euro". Dar asteptam comercializarea incepand cu iunie 2008 si o sa-i vedem si preturile reale.

2 comentarii:

elmo spunea...

faine pozele de mai jos...ai vz dacia care cica ar aparea in 2009?ceva ci renault logan sedan parca...si suvu ala e simpatic

ElSpoc spunea...

i'm proud of my little Fuji :)

eu sunt tare curios ce dreaq o iesi din Sandero asta