luni, 11 februarie 2008

See ya Pinky



He looks gay, he acts gay, but he's cool and funny (and straight).
I trained the little fucker and he was the smartest in his group.

Avea un ranjet imposibil si un stil de a ura "Buna dimineata" cu gura pana la urechi de iti venea sa il pocnesti de la prima ora. Cateodata simteai o respiratie in ceafa si cand te intorceai ii vedeai iar ranjetul.

Ii spuneam ca il pocnesc de cel putin 5 ori pe saptamana atunci cand mie imi crapau ochii de somn si el imi urla in urechile inca amortite si incretite de perna "Buna dimineata". Doar ca avea o fata de catelus bland si era baiat bun.

"Tu esti cel mai bun prieten al meu, vezi ce rau am ajuns?" cu acelasi ranjet pe fata de parca ar fi fost cel mai fericit om de pe pamant.

Au existat doar 2 zile cand l-am vazut mai abatut si nu mi-a urlat "Buna dimineata". Atunci mi-a oferit satisfactia sa ii urlu eu "Buna dimineatza". Si tot atunci i-am spus si eu ca e cel mai bun prieten al meu. Bineinteles ca afirmatia a fost urmata de replica mea frecventa: "Ce vrei?"
Si nu voiam nimic.

Cred ca este una dintre cele mai vesele persoane pe care le-am intalnit. Nimic nu il atingea. Si nimic nu a putut sa ii ia veselia.

Si avea si niste gusturi la femei a dracului de ciudate.

Vineri a fost ultima lui zi. Astazi nu mi-a mai urlat in urechi "Buna dimineatza".
Am incercat sa o fac eu in locul lui dar fara acelasi efect.

I'm gonna miss the little fucker.
So, see ya Pinky.

PS. Daca reusiti sa intelegeti de ce am scris acest post sa ma anuntati si pe mine. 
Nu sunt gay, ci chiar homofob.

Niciun comentariu: